22 Ağustos 2016 Pazartesi

CAPILACTIF BAKIM ŞAMPUANI - CAPICADE SAÇ BB KREMİ

Herkese Merhabalar,
Beni bilen bilir gür, kalın telli ve elektriklenen kabarık dalgalı saçlarım vardı. Vardı diyorum çünkü o kadar çok saçım döküldü ki 4'te 1'i ancak kalmıştır. Ben de bir çok şampuan denedim. Ha gayret dökülmem duracak diye. Bir bakmışım 3-4 yıl olmuş hâlâ aynı problem.. İlk demir ve vitamin eksikliğimle başlayan bu dönemeç sağlıklı bir bünye ile daha da artarak devam etti. Gerek kullandığım ürünlerle zaman zaman arttı zaman zaman yavaşladı ama bitmedi. Ben de uzun zamandır ürün arayışındayken Capilactiftr'den mesaj aldım. Açıkcası Saç BB kremini denemek benim için yeni bir deneyim oldu. Capilactiftr tarafından gönderilen bu iki ürün için kendilerine teşekkür ederim.
Sizlere Capilactif Enerji veren ve saç dökülmelerini önleyici Şampuan ile Capicade BB kremini tanıtacağım bugün. Şunu belirtmek isterim ki ürünleri uzun zaman kullandım ve bitirdim. 



Capilactif ürünleri dermokozmetik markaları olduğundan eczanelerin ve online satışların dermokozmetik bölümlerinde bulabilirsiniz. Yani ulaşımı oldukça kolay. 

Capilactif Bakım Şampuanı / Enerji veren ve Saç Dökülmelerini Önleyici



Capilactif Şampuan,  9 bitkili kompleks ve buğday amino asitleri canlandırıcı ve dermo-temizleyici özellikleri sayesinde saçı yumuşatmayı ve nemlendirmeyi vaad ediyor.
Yapısı market şampuanları gibi ağır değil. Kesinlikle saçı güzel temizliyor. Bu ürünü her kullanımımdan sonra saçlarımın parlaklaştığını bariz bir şekilde gözlemledim. Saçı yıkarken keyif alıyorsunuz çünkü köpürmesi ve durulanması olması gerektiği gibi. 
Benim bu şampuanla en büyük sorunum çok üzülerek söylüyorum saç dökülmemi 5 katına çıkarması. Saç dökülmesine iyi geldiğini vaad etse de benim çok dökülen saçlarımın ip kadar kalmasına sebep oldu. Saat başı 20 tel saçım dökülüyor. Bugün eczaneye gittim saç derimle alakalı bir dökülme problemim olabilir diye düşündüğümden yeni bir şampuan aldım. Orada Capilactif de vardı ve eczacıya talebin ve memnuniyetin nasıl olduğunu sordum. (Acaba bende mi bir sorun var diye düşündüğümden soru işaretleri vardı kafamda ve sizlere yanlış bir izlenim vermekten kaçındığım için emin olmak istedim) Eczacı ürünün iyi olduğunu ve herkeste farklı tepkimelere yol açacağını ve kansızlık vitamin eksikliğinden kaynaklanan dökülmelere hiç bir ürünün iyi gelmeyeceğini söyledi. Benim bio kimya değerlerim çok şükür iyi arkadaşlar. Uzun lafın kısası bu ürüne başladığımdan beridir saçlarımın dökülmesi arttı. Bugün şişelerin dibini gördüğüm için vicdanım rahat yazıyorum. Bana iyi gelmedi. Eğer dökülme olayı hassasiyetiniz varsa uzak durun. Öyle bir şikayetiniz yoksa ve pırıl pırıl pasparlak saçlar istiyorsanız %100 öneririm :)

Capicade Saç BB Kremi



Capicade BB Krem, Inka fıstığından elde edilen İnca Omega Oil ile kırık saçları onarmayı ve yeni kırık oluşumunu önlemeyi vaad ediyor. İçeriğinde Omega 3-6-9 sayesinde saçı güçlendirme, onarma ve koruma da vaadleri arasında. Saçın hızlı uzamasını sağlayan "“Glycoenergizer Hair” içeriği hücresel döngüyü artırsa ben saç diplerime uygulamaktan çekindiğim için  maalesef böyle bir etkisini benim saçlarımda göstermesi mümkün olmadı. Zaten üzerinde saçlara ve saç uçlarına uygulayın yazıyor. Saçımı 45 cm kestirdikten sonra kullandığım için zaten kırık yoktu saçlarımda o konuda yorum yapamam zaten olmuşla ölmüşe çare yok arkadaşlar. Var olan kırıklardan sadece kestirerek kurtulabilirsiniz. Kırık oluşumunu engellemiş olabilir çünkü saçımda kırık yok. 
Ben saç kremi, saç maskesi gibi saçıma son darbeyi vuracak ürünler konusunda çok hassasım. Öyle bir yapısı olmalı ki; şampuanın sertleştirdiği o kalın telli saçlarımı banyodan çıkınca yumuşacık yapmalı. Gerçekten bu konuda çok zor ve inatçı saçlarım var. Şimdiye kadar bu işi yapan 3. krem "Capicade" diyebilirim. Başıma gelen en güzel şeylerden biriydi :) Saçlarım kuruduğunda yumuşak ve neme doymuş eskisine göre daha az elektriklendiğinden bu üründen çok ama çok memnun kaldım. Tek sorunu benim saçlarıma çok pompa sıkmak zorunda kaldığım için şampuandan önce bitti :)
Ürün dediğim gibi pompalı ve alt kapağı kaldırırsanız ürün yukarı doğru çıkan bir mekanizmaya sahip olduğundan ne kadar kaldığını da görebilirsiniz. Bunu BB kremi yere düşürdüğümde keşfettim :P
Ürünün yapısı cıvık değil. Biraz kalın yapılı. Benim yıllardır severek kullandığım saç maskemle yapısı çok yakın. Tabi bunun içeriği daha bi güzel. 
Ürünlerin yapıları gerçekten o kadar güzel ki keşke şampuanı saçlarımı bu kadar dökmeseydi. Ürünün döktüğüne eminim çünkü Bioblas saç dökülmemi yavaşlattığı için dökülmem biraz olsun azalmıştı. 
Her zaman söylüyorum: saç ve cilt her bireyde farklılıklar gösterdiği gibi kullanılan ürünler de farklılıklar yaratabilir. Bana iyi gelmeyen size iyi gelebilir ya da benzer cilt ve saç tiplerine sahipsek aynı problemleri yaşayabiliriz de yaşamayabiliriz de.

CAPİLACTİF dermokozmetik markasının farklı saç tipleri için şampuan ve saç serumları da bulunmakta. Hatta saç serumunun çok sevildiğini çok defa duyduğum için en kısa zaman da denemek istiyorum doğrusu. Daha ayrıntılı bilgi ve iletişim için BURAYI tıklayarak Capilactiftr internet sitesinden tüm ürünlerine ve ürünlerin içeriklerine ulaşabilirsiniz. Capilactiftr instagram sayfası için  BURAYI Capilactiftr twitter sayfası için BURAYI tıklayarak inceleyebilirsiniz. 

Okuduğunuz için teşekkürler: Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

 İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

18 Ağustos 2016 Perşembe

BİTENLER #11

Herkese Merhabalar,
Uzun zamandır bitenler yazısı yazmamıştım. Okumayı en sevdiğim blog yazılarındandır çünkü biten bir ürünlerin yorumları güncel ve sonuçları daha net olur. Bende bir çok ürün bitirdim tabi çoğu ürün çöpe gitse de bazı ürünleri biriktirdim bu nedenle bir kaç parça halinde yayınlayacağım.


Öncelikle görüntü için üzgünüm çünkü ambalajların ahı gitmiş vahı kalmış :)

Avon İdeal Flawless Fondöten: Bu bitirdiğim 2. şişe bence Avon'un en iyi fondöteni ve bir çok yüksek fiyatlı markaların önüne geçer. Uygun fiyatlı bir fondöten arayışındaysanız ve cildinize aydınlık bir görünüm veren fondöten tercih etmek isterseniz tavsiye ederim. Bu üründen baştan sona memnunum tek eksi yanı ciltte hemen kurumaması. Islak bir yapısı var. 

Avon Supershock Maskara:  Altı normal serisi üstündeki fırça max serisi. Şöyle ben alttaki siyah ambalajlı normal serisinin fırçasını da yapısını da beğenmedim. Çok kuruydu yine klasik Avon maskaraları. Durum böyle olunca Supershock Max serisinin fırça kısmını kullanarak daha kullanılabilir bile hale getirdim. 

Oriflame The One E.W.O Maskara: Günlük kullanım için sevdiğim hafif yapılı, kirpikleri güzel kıvıran ve nadir sevdiğim kıl fırça uca sahip güzel bir maskara.

Amway Body Series Roll-on Deodorant: Güzel kokusu olan temiz içerikli ve büyük bir ürün. Oldukça bereketli. Bazı kumaşlarda sararma yapıp aşırı terlediğim dönemde gün sonunda kokuyu kıyafete yapıştırıyor ve yıkasanızda çıkmıyor. Bir gömleğimi ve bir tshirtümü çöpe attım diyebilirim. Bir daha asla almam. İçeriğinde maaesef alüminyum olan Rexon'da hiç bir zaman ter kokusu ile karşılaşmadım. 

Rimmel London Kaş Maskarası: Saç rengim açıkken kaşlarımın rengini boyayla kırıyordum. Kaş rengim koyulaşmaya başladığında rengini kırmak için ve kaşlarımı sabitlemek için sıkça kullandım. Biraz fırçadaki fazlalığı almanız gerekiyor çok bulaşınca kaşınızın üstünde kaş var gibi duruyor :) Seyrek kaşlarda tek başına yetersiz olacaktır.

Farmasi CC Krem:  Farmasi acilen katolog olayından çıkıp daha ulaşılabilir bir şekilde marketlerde satışa girmeli. Bu hayatımda kullandığım ve makyaj masamda yokluğunu hissettiğim en güzel  ürün.

Cosmed CC krem: Bana kışın koyu geldiği için Farmasi CC ile kullanmak zorunda kaldığım orta dereceli ama uygulaması ve kullanımı pratik olduğu için çantamdan ayırmadığım bir ürün oldu.

Essence Kaş Kalemi: Doğal saç rengime döndüğüm için artık siyah tonları kullandığımdan çöpe gidiyor. 3-4 tane bitirmişimdir. Sevdiğim bir kaş kalemiydi.

Ürünlerin çoğunun daha detaylı ürün yazısı blogda bulunmakta. Ürünlerin üzerine tıklayarak yazılarına ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler: Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

 İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

13 Ağustos 2016 Cumartesi

5 BLOGGER 1 ÜRÜN / RİTUEL DE BEAUTE - 3D MASKE ve SİYAH NOKTA BANDI

Herkese Merhabalar,
5 Blogger 1 Ürün etkinliğimizin bugün ki konuğu Rituel de Beaute markasına ait günlük hayatımızda temel bakımlarımız için gönderdikleri bu pratik ve güzel ürünlerden ikisini tanıtacağız. 


     Ürünler kesinlikle hemen hemen her kadının ihtiyacı olan şeyler yanında bence beylerinde dikkatini çeken ürünler içeriyor. Özellikle siyah nokta sorunları olanlar için burun bandı, nefes alma güçlüğü çekenler için gece takacağınız burun bantları,hücre yenileyici ve canlandırıcı yüz maskesi ve diş temizlemeye yardımcı mendil. İçlerinde biri var ki özellikle regl sancısı çeken hanımların ihtiyacı olan ısıtıcı bant. Bence bu ürünlerin bir çoğu hayat kurtarıcı nitelikte ve uygulanabilir en pratik ürünler. Son zamanlarda aldığım en işe yarar paketlerden biri kesinlikle bu markaya ait. 


Ürünleri iki yayın şeklinde sunmaya karar verdiğimiz için ben öncelikle siyah nokta ve kir temizleyici burun bandı ile hücre yenileyici ve canlandırıcı maskeyi tanıtacağım.

Rituel de Beaute / Hücre Yenileyici ve Canlandırıcı 3 D Maske 


      Ürün bilindik losyonlu kağıt maskelerden. Paket içerisinde 1 adet maske içeriyor. Berraklık ve temizlik vaadini taşıyan bu ürün içeriğinde Arbutin ve E vitamini barındırmakta. Arbutin'i ben ilk kez duyduğumda araştırdım. Çeşitli bitkilerden oluşan cilt lekelerini açmaya yardımcı bileşenlerden adını almakta. E vitaminin cilde faydasını bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Kırışıklık oluşumunu azaltmaya, cildi tazelemeye yardımcı olan E vitaminin yaraları daha çabuk iyileştirme özelliği ile cilde hem içerden hem dışardan faydalı vitaminlerin başında geliyor. 
   Bu tarz maskeleri sıkça kullandığımızda işe yaradığını göreceksiniz. Çünkü kağıt maskelerin losyonları oldukça fazla oluyor. 20 dakika yüzünüzde beklettiğiniz kağıt maskeyi çıkardığınızda benim gibi uzun süre losyonu yüzünüzde bekletmeye devam ederseniz cildinizin tazelendiğini ve yumuşadığını fark edeceksiniz. 
     Bu özellikli maskeleri çokça kullansam da en etkili bulduğum bu markanın ürünü oldu. Kullandıktan 20 dakika içerisinde cildimde sıcaklık hissettim. Maskeyi kaldırıp losyonu cildimde bekletmeye devam ettiğimde bu sıcaklık da devam etti. Bu tarz tepkimelerin kan dolaşımının hızlanmasından kaynaklandığını bir çoğumuz biliriz. Cildimiz mucizeleri sever :)
     Haftada bir kez kullanmak üzere ürünü stoklamayı düşündüğüm aşikar. Size de tavsiye ederim.

Rituel de Beaute / Siyah Nokta ve Kir Temizleyici Burun Bandı

 İşte benim bu ürünler içerisindeki göz bebeğim kullanmaya kıyamadığım ürün! Siyah nokta bandı. Zannedersem 3 farklı siyah nokta temizleyicisi kullandım ama içlerinde en iyisi bu ürün oldu. İçeriğinde aleo vera bulunan bu ürün, bekletme süresi sırasında sertleşene kadar ciltteki yağı mükemmel bir şekilde ciltten dışarı atıyor. Siyah nokta bantlarında en çok şikayet edilen "burun  üstündeki tüyleri çekiyor" durumu elbette bu üründe de var. Bundan şikayetçiyseniz size burun bandı yerine siyah nokta temizlemeye yarayan aparatı almanızı öneririm. Onun da kullanımı kolay ve işe yarıyor ama  ben burnumuzun üstündeki gözenekleri genişlettiğini düşündüğümden daha çok burun bantları tercih ediyorum. Ürünü abarttığımı düşünenler vardır diye özür dileyerek sonucu paylaşmak istiyorum aşağıdaki fotoğrafta. Yaz aylarında T bölgedeki yağlanma arttığı için bu tarz ürünlerden daha iyi sonuç alacağınızı unutmayın.


Paket için teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Ürün kolay erişebilir çoğu markette, kozmetik dükkatlarında ve online satış sitelerinde bulunmaktadır.

Etkinliğimizin değerli bloggerlarının yorumlarını okumak için;

İlke'nin Blogu için Buraya,
 Mehtap'ın Blogu için Buraya,
İlken'in Blogu için Buraya
Özlem'in Blogu için Buraya tıklamayı unutmayın 

 İnstagram için Burayı (@misspoine) Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.