14 Ocak 2017 Cumartesi

REVOX SAÇ DÖKÜLMESİNİ ÖNLEYEN ve SAÇ BÜYÜMESİNİ HIZLANDIRAN AT KUYRUĞU ŞAMPUANI

Herkese Merhabalar,
     Daha önceki saç bakımıyla ilgili ürün yazılarımı okuyanlar bilirler ki benim saçlarımda avuç avuç dökülmeler oluyordu. Anlatamam görmen lazım dedikleri tam da bu. Dökülmeyi ne kadar anlatsam az kalır. Hepsinde belirttiğim gibi kan değerlerimde hiç bir problem yok. Saç derisi için bakım uyguladığımdan saç derimdeki sorunum kontrol altında. Her zaman mevsimsel dökülmelere iyi gelen Bioblas yeterli olmamaya başlayınca sonraki denemelerim de başarısızlıkla sonuçlandı. Bir çok ürün denedikten sonra daha önce hamilelikte yaşadığı saç dökülmesine çözüm bulan blogger arkadaşımız Ceren (Nimostylo) ile mesajlaşmış Revox hakkında bilgi almıştım. Kendisine teşekkür ediyorum :* Konuşmadan sonra ise bir çok içeriği temiz eczane ürünü denediğim halde saç dökülmem durmayınca bu ürüne şans vermedim. Uzun zaman sonra inadımı kırdım ve umutsuzca satın aldım. 
     
REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI/ Dökülme Öneme ve Saç Uzatma Etkili


    Revox At Kuyruğu Şampuan  saçı daha sağlıklı güçlü hale gelmesi ve kayıpları önlemesi açısından bitkisel komplexlerden oluşan karışıma sahip. Aslında ortaya çıkışı atlar için kullanılan şampuanların insan saçında da faydalı olduğunu fark edilmesi ile  Dünya Sağlık Örgütü gibi çeşitli uluslararası kurum tarafından araştırmalar sonucu insanlar için formüle edilmiş. 
     "Oxygen" denen formülasyon sayesinde yoğun oksijenle deionize edilmiş su kullanıldığından saç derisindeki kan dolaşımının aktif olmasını vaad ediyor. 
     Dermatolojik testlerden geçen ve PH değeri 5.5 olan bu üründe herhangi bir kaşıntı kızarma gibi alerjik bir reaksiyon yaşamadım. Her tip saçın kullanacağı cinsten. Ne bir kuruluk ne bir yağlanma hiç birini yaşamadım. 
     İyi bir sonuç için 1 dakika saç derisinde bekletip sonra durulamanız gerekiyor. Düzenli kullanmaya dikkat edin. Başka şampuanlarla karıştırmadan kullanın. Benim saç derisi bakım şampuanım 3 günde 1 kullanıldığı için diğer günlerde de Revox'u kullanıyorum. İkisini kesinlikle karıştırmıyorum. Yani aynı gün kullanmıyorum. 
     İlk kullandığım iki üç yıkamada sonuc pek değişmesede sonradan gerek banyo sırasında gerek sonrasında dökülme %80 kadar azaldı. Sanırım benim için mucize gibi.. 
     Kepek önleme vs. gibi vaadleri de var ancak ben bu konuda başka bir üründen destek aldığım için bu konuda yorum yapamıyorum. Saçlarıma parlaklık veriyor ve elektriklenmesini kesinlikle önlüyor. Saç cinsim kuru olduğu için erken yağlandırma vs. gibi bir sorun yaşamadım.
Ayrıca saçları uzattığını söyleyen çok zaten saç uzatma vaadleri arasında. Benim saçlarım Buradaki yazımda bahsettiğim şampuan sayesinde hızlı uzuyor. Ancak Revox kesinlikle bu uzamayı daha da hızlandırdı. 

     Bunca ürün kullanmış biri olarak gerçekten saç dökülmesinde bana mucizevi etki veren Revox'u denemenizi tavsiye ederim. Herkeste iyi gelecek diye bir şey yok ama ben keşke bu ürün için daha erken deneyim kazansaymışım.. 

     Revox'un serum, saç kremi, saç maskesi gibi destek ürünleri de var. Onları da denemek istiyorum doğrusu. Bu arada fiyat her sitede değişiyor. Ancak şampuan konusunda piyasada sahte olanların olduğu söylendiği için dikkatli alışveriş yapın. Son tüketim tarihi yakın ürünler satın almayın. 750 ml 36 TL'ye satın almıştım. Fakat çeşitli sitelerde 64 tl civarında. Bence çok yüksek çünkü Revox eskiden de bu kadar pahalı değildi. Aldığım sitede şuan 39 tl :) Buraya tıklayarak benim satın aldığım yerden alabilirsiniz. 
     Umarım benim gibi bir çok ürün deneyip çözüm bulamayanlara çözüm olur bu yazım. Benim gibi bu ürünü denemeyi ertelemeyin derim.

Okuduğunuz için teşekkürler!
 Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

27 Aralık 2016 Salı

PROZİNC SALICADE SAÇ DERİSİ BAKIMI

Herkese Merhabalar,
     Bir kaç post öncesinde saçlarımı çok hızlı uzatan bir şampuandan bahsetmiştim. Biraz geç oldu yazıyı yayınlamam.. Malum ülkemizdeki acı olaylar gerçekten içimden yazı yazmak gelmiyordu. Ancak şampuanı soranlar olunca artık yayınlama vaktim gelmişti. Uzun ve müjdeli haberli bir post olacağını belirteyim. Lütfen ayrıntıları kaçırmayın çünkü bu şampuan sıradan bir ürün değil. Her saç ve saç derisi için uygun olmayabilir. 




Prozinc Salicade Şampuan aslında saç derisi bakımı için üretilmiş bir şampuan. İçerisinde;
 Ardıç Katranı (bakterilere karşı), Salicylic acid (kepek önleyici ve kabuklanmayı giderici), ichtammol (yağ dengeleyici), Allantoin (hücre yenileyici), phytokeratin (protein yapıtaşları sayesinde saçı kuvvetlendirip canlandırır) bulunmakta. Saç derisindeki kabuklanma, pullanma, kızarıklık, kepek ve kaşıntı için üretilen 3 günde 1 kez kullanılması uygun görülen eczane ürünü yani dermokozmetik kategorisinde.  İçerisinde paraben bulunmaz.

     Öncelikle yaşadığım sıkıntıdan bahsetmek istiyorum. Yıllar önce saçlarımı açacak diye saç derimi kuaförüm yaktı. O kadar acı çektim ki ağlamaktan helak olsam da yıkamadılar. Bunun normal olduğunu söylediler. Zamanla göremediğim kızarıklıklar kabuklandı tabii. Üstelik açma işlemi sonrası Brezilya fönü yaptırmıştım saçıma. Onun ilacını da diplere kadar değdirdikleri için maalesef saçlarımın dökülmesi hâlâ devam ediyor. Aşırı ama aşırı gür saçlarımın yarısından fazlasını kaybettim. Tabi hâlâ gür göründüğü için insanlara çok görünsede durum bu. Yani saçımla ilgili ciddi problemler yaşadım ancak işlemlerden de geri bırakmadım. Saç derimde dökülmeler de durmadı. Yani kepek değil saç derim bildiğiniz soyuluyordu. Zaman zaman durup tekrar başlayan bu rahatsızlığım için doktora gitmeye karar vermeden önce son bir kez eczaneye gitmek istedim. Bu şampuanı saç egzaması olanların kullanıp memnun kaldığını söylediler. Ben de kaşıntı, kızarıklık olmadığı için egzama olmadığına emin olduğumdan tereddüt etsem de denemek istedim. 
Yazın her gün duş aldığım için elimdeki şampuanlardan 2 gün kullanıp 3. gün Prozinc şampuanımı kullandım. Ürünü 1 kez uygulayıp 2-3 dakika saçta bekletip kurulamak gerekiyor. Aksi halde etkisi daha az oluyor. Benim saçlarım ve saç derim aşırı kuru. Ürün çok iyi temizliyor ve ferahlık veriyor. Saçlarımı kurutup sertleştirir diye çok korksamda kullandığım saç maskesi ile dengeliyorum ve gayet o kalın ve sert tellere sahip saçlarım yumuşacık pasparlak oluyor. Saç derimdeki soyulma problemimi de %80 kadar çözdü bu ürün. Musmutlu ben <3
Ayrıca kokusu için iyi kötü yorumlar yazılmuş internette. Kokusu, yazlık evimizi hatırlatıyor. Sitenin yolları ardıçlarla çevriliydi.  Koku hassasiyetim var diye endişe etmiştim ancak nostaljik bir koku benim için ve biraz yoğun olsa da seviyorum :)

Aslında bu ürün yağlı saçlara sahip olanlar için daha makbul çünkü yağlanmayı da geciktirdiğini okumuştum forum sitelerinde. Bu nedenle saç uzatma konusunda hemen gidip alayım diye düşünmeyin. Bu sorunlu saç derisi için üretilmiş bir ürün. Ancak bana kalırsa çok yağlanan ve dökülen saç derisini de 3 günde 1 kez ferahlatıp iyice arındırmak için de kullanılabilir bir ürün. Çünkü saçtaki yağ saçı beslesede saç derisini kapatıp nefes almasını engellediğinde canlılığını yitirip saç uzamasını yavaşlatıyor. 
Benim saçlarım yavaş uzadığı için "Burada" yayınladığım zahmetli ama kesin sonuç veren "Sinameki Kürü" ile saçlarımı uzatmıştım. Saçım  istediğim uzunluğa geldikten sonra kürü bıraktım ve saçım kalçama kadar geldi. Sonrasında saçlarımı 20 cm belki daha fazla kestirdim. Prozinc şampuanı kullandığımdan beri saçlarım hızlıca uzadığı için artık eşime kuaföre saç kestirmekten bıktım al makineyi kes saçlarımı! dedim. Şok oldu tabi. Kuaförümde aynı işlemi yaptığından çok umursamadım. Neyse 3-4 cm makineyle kestik saçımı. Aradan 1 ay geçti saç beş parmak uzamış. Dedim bey bey gel buraya kes şunları beş on parmak! :) Adam şok "Emin misin?" bakışları tabii :) Kestik arkadaşlar hiç umrumda değil çünkü normalde saçlar ayda 1 cm uzar. Ancak kullandığım bu ürün sayesinde baya hızlı uzuyor. Şunu da belirtmeliyim 2-3 haftadır saç dökülmesi için kullandığım takviye ürün de saç uzamasını hızlandırsada Prozinc'i aylardır kullanıyorum. Herkeste sonuç farklı olabilir ama saçı zor uzayanlar ve Sinameki kürü için vakit bulamayıp kokusundan rahatsız olanlar için de bir umut ışığı olabilir diye düşündüm ve paylaşmak istedim. 
Her gün kullanıma uygun olmadığı için de epeyce bereketli bir ürün. Temmuz- Ağustos gibi almıştım yeni bitirdim.
Gelelim saç dökülmesine; Prozinc Salicade şampuan saç dökülmemi durdurmadı. Saç dökülmesi için başka bir şampuan daha kullanmanız gerekli. 2-3 haftadır kullandığım saçı uzatmayı ve dökülmeyi önleyip bayanlarda saç çıkardığı idda edilen ve çok övülen benim için de oldukça etkili olan şampuanımı da sizlere bir sonraki postumda yazacağım. 
Ayrıca eşinizin veya sizin saç dökülme probleminiz varsa beni takipte kalın çok yakın zamanda eşimin kafasında bir mucize gerçekleştirdik ve sizlerle paylaşmak için minnak yeni saçlarının uzamasını sabırla bekledik. İş yerindeki arkadaşları saç mı ektirdin diye soruyorlarmış. Bana erkekte saç çıkaran işlem deseler asla inanmazdım :) Saç bir kişinin özgüveni için de çok önemli o yüzden sizleri bu konuda çok bekletmicem <3
Bu arada Prozinc Salicade şampuanın fiyatı 25-35 tl arasındaydı tam hatırlamıyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler!
 Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

 İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

24 Aralık 2016 Cumartesi

ERKEKLERDE VE KADINLARDA SAÇ KELLİĞİ SORUNUNA KESİN ÇÖZÜM

Herkese Merhaba!
Öncelikle bu postu yayınlamak için epeyce sabrettim diyebilirim :) Eşimin saçları üniversiteden sonra dökülmeye başladı ancak mesleğinden ötürü şapka takmak zorunda olduğundan; eğitim ve mesleğe başlama döneminde dökülme epeyce arttı. Şapka takan beyler bilirler kulağa gerçekçi gelmese de erkekteki saç dökülmesini çoğaltan bir etkendir. Erken yaşta dökülme bence erkeklerde özgüveni düşüren bir unsur olsa da bizim ki fazla özgüvenli duruyordu. Çok umursamadım aman ektiririz fikri vardı. Sonra bir gün saç dökülmesi olayı gündeme tekrar gelince aklıma sevgili blogger arkadaşım Neslihan Altunel'in kendi saçındaki dökülme için olan etkili ve çözümlü yazısı geldi. Hemen eşime gösterdim. Açıkçası çok ümidim yoktu çünkü erkeklerdeki dökülme sorunu ile kadınlardaki aynı değil. Eşim çabuk yağlanan ince telli saçlara sahip bu nedenle; yağ saç derisini tıkayıp nefes almasını önleyip saçı döküyordu. Daha önce eczaneye gidip test yaptırdığında da saç derisinin kapalı olduğunu söylemişler. Neslihan arkadaşıma blog yazısı için teşekkürü borç biliriz. Kendisi olmasaydı derma roller denemek aklımızın ucundan geçmezdi. Blog yazısı için BURAYI tıklayabilirsiniz. 
Neyse bizde sonuç olarak internetten sipariş verdik ve ürünleri kullanmaya başladık.



Şimdi buraya dikkat! Alel acele yazıyı okuyup ürün almaya kalkmayın. İyice okuyun lütfen.

Saç yıkandıktan ve kurutulduktan sonra yapılacak işlemler:

1. Aşama

İlk ürün Derma Roller: Baş kısmındaki rollerın ucunda minik iğneler var. Bu iğneler sizin saç derinizdeki saç köklerinizin nefes almasını ve açılmasını sağlayan unsur. Saç için ideal ölçü 0.75 mm olsa da ellerinde kalmayınca biz 1 mm olanı aldık. Daha uzun olanı almanızı tavsiye etmem. 0.50 mm olan da çok ince kalır olmaz. Şimdi bu ürünü saç deriniz kızarana kadar ileri geri şeklinde sürüyorsunuz. Bastırmadan hafif hafif işleme devam ederken hafif kızardığını görünce başka yere geçiyorsunuz. Alın kısmındaki açılmalara mutlaka aynı işlemi uygulayın. Saçın yanlarında saç zaten hiç kalmamış kök çukurları görünmüyor diye düşünmeyin. Saçın sık olduğu yerlere de işlemi uygulayın ki var olan saçlarınızın dökülmesi dursun. İşlem biter bitmez içerisinde verilen alkol ile ürünü temizleyip kutusuna hemen yerleştirin ve vakit kaybetmeden aşağıdaki ürünü yani Minoxil'i uygulayın. Önemli bir not geçmek istiyorum: Derma roller satan firmadaki beyfendi saçın boyutunun önemli olduğunu söylemişti. Eğer saç seyrekliği çok değilse saç kesilirse daha rahat ürünün kullanılacağını belirtmişti. Eşim kullanım öncesi fotoğrafları çekildikten sonra saçını kestirdi ancak uzadığında da ürüne devam etsede dolaşma vs. yaşamadık. Beyler yine de risk almaya değmez saçlarını kısaltsınlar.



Bu derma rollerı saç derinize hangi hareketlerle kullanacağınızı gösteren bir fotoğraf.


2. Aşama
Minoxil Sprey: Minoxil spreyin bayanlar için olanı ayrı erkekler için olanı ayrı. Eşime erkekler için olan %5 oranlı spreyi kullanıyoruz. Bayanlar için olan ise %2 ancak erkekler için olan %5 oranındaki ürünü kullanmak daha iyi sonuç verebilir çünkü kellik problemi erkeksi dökülmenin bir sonucudur. Minoxil spreyi saç derisinin tamamı için yaklaşık 4-5 kez sıkmak yeterli oluyor. Masaj yaparak; derma roller kullanılan saç derisine iyice yedirmeniz gerekli. Minoxil saçı biraz sertleştiriyor. Sanki saç şekillendirici kullanıyormuşsunuz gibi yapıyor. Kullanımdan sonra var olan saça şekil verirseniz gün boyu öyle dolaşırsınız :)




Bu işlemleri ilk 2-3 ay sabah ve akşam yaptık. Sonra günde 1 keze düşürdük. Aslında sabah akşam yapılsa daha makbul. İlk yapıldığında çok acıtmasa da zamanla açılan saç derisi hassaslaşıyor ve derma roller 5 dk lığına küçük bir işkenceye dönüşüyor eşimin tabiriyle. 1 hafta kadar sonra uygulama esnasındaki ağrının bittiğini söyledi eşim. İğneli uçlara sahip derma roller sizin gözünüzü korkutmasın. Artık eşimin eli öyle alışmış ki 2 dakikada bitiriyor.

Şampuan kullanımından da bahsetmek istiyorum.  Bioxcin Genesis, Zigavus , Anaphase  Ducray, Vishy Dercos Neogenic, La Roche Posey Kerium Ds kullandı eşim. Hatta Zigavus'un içerisine Çam Terebentin ve badem yağı bile ekliyordu. Hiç birinden memnun kalmadı. Derma roller- minoxil'e destek olarak çok memnun kaldığı Bioxcin Quantum Kuru ve Normal Saçlar için olan Şampuanı kullanıyor. Eşimin saç tipi yağlı ama bundan memnun kaldı. Çok şükür yastık eskisi gibi tüy dökmüş kedi gibi olmuyor :)



Aşağıdaki fotoğrafların altında açıklamaları bulunmakta. Eşimin saçlarında dökülme yaklaşık 2.5 yıldır devam etmekte. Yani aradan yıllar geçip saç kökleri tamamen kapanmış kimseler varsa bu uygulama sonuç vermeyebilir. Yani 10 yıldır kellik sorunu olan biri için sonuç nasıl olur bilemeyiz. Ayrıca sık sık yalan dolan para karşılığı yazılan dolandırma ve sahtekarlıkla ticaret yapan sayfalar var. Lütfen onlarla karıştırmayın. Bu ürünleri kendimiz araştırdık gittik satın aldık. Kimden gördük kaynakta belirttik. Umarım sizler için de faydalı bir yazı olur.



 Fotoğraflarda soldaki önceki fotoğraf. İkisi de flaşlı çekilmiş. Sağdaki yeni fotoğraf ışık altında flaşlı çekildiği için açık renk çıkmış sizi yanıltmasın. 


Her iki fotoğraf flaşsızdır. Soldaki önceki hali sağdaki şimdiki halidir. Bu fotoğrafta daha açık belli olmakta. Çünkü yeni çıkan küçük saçları flaşlı çekimde görünmediği için çok belli olmuyor. Koyuluktan da anlaşılacağı üzere yeni çıkan saçlar dışarıdan bakıldığında görünen deriyi oldukça kapatmıştır. Ayrıca saç uzunluğu hemen hemen aynıdır. 


Soldaki fotoğraf önceki hali.Artık iyice dökülmüş ve zayıflamış minik saçlar var dökülmeyi bekleyen. Sağdaki fotoğrafta o saçların hem dökülmesi durdu hem de yeni saçlar çıktı ve güçlenmeye başladılar. Tüy gibilerdi her geçen gün sertleşmeye ve koyulaşmaya başladılar. 
Profesyonel makinem olmadığı için telefon ile çektiğim kadarını gördünüz. Uygulamaya 25 Ağustos'ta başladık. Ekim ayında artık gözle görülür değişim başlamıştı ancak bugünlerde eşime saç mı ektirdin vs. gibi sorular gelmeye başlayınca o kadar emeğin meyvesini aldık diye düşünüyorum. Tabii ki aradan 4 aya yakın bir süre geçmiş olsa da bu henüz başlangıç. Bu nedenle olumlu ya da olumsuz sonuçlar olursa burada fotoğraflarla güncelleyeceğiz. 

Lütfen sorularınızı, yazının tamamını okuduktan sonra sorunuz. En kısa sürede eşimle cevaplayacağız :)

Ürünlerin fiyatları eczanede ve internette değişip duruyor. Derma rollerı zaten internetten başka yerde bulamadık. Bioxcin 18-25 tl arası- Minoxil 30-35, derma roller 50-55tl arasında değişiyor. Satın altığınız ürünlerin son kullanma tarihlerine lütfen dikkat edin.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın...

İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.