27 Mayıs 2013 Pazartesi

Makyaj Kutuları


Twitter'da Markafoni indirim yapmış çağrılarına karşı koyamadım. Tabikii uzun zamandır istediğim ama dışarı çıktığımda unuttuğum için alamadığım makyaj kutularının 13,90 - 19,90 olduğunu görünce dayanamadım hemen 3 adet sipariş verdim. 
     Ürünler kullanışlı ben fotoğraflamak için gelişi güzel birşeyler yerleştirdim. İsterseniz mücevher kutusu olarakta kullanabilirsiniz. Gözlü olan kutudan 2 adet aldım. Cam görünümlü plastik ancak dışardan bakıldığında plastik gibi durmuyor, kalite açısından iyi.
     Eğer ki Markafoni'de rastlarsam twitter hesabımdan bildirirm. 
Twitter Kişisel Hesabım için tıklayınız.
Twitter Blog Hesabım için tıklayınız
Ayrıca 3 ürüne kargo bedava fırsatı için teşekkürler Markafoni :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)