22 Temmuz 2013 Pazartesi

Alışveriş #2

Herkese bol tebessümlü merhabalar,
  Bugün 1 ay önce yaptığım bir alışverişten bahsedeceğim. 

    
   * Hoby saç spreyi çok büyük boy olması sebebiyle çok zor kullandığım bir ürün oldu. Sıkar sıkmaz sertleştiği için havada takılı kalan bebek saçı dediğimiz tiftik saçlarımı yapıştırmakta işkence çekiyorum. Gün içerisinde de kalıcılığı kaybolduğu gibi bir de yapış yapışlık hissi geçmiyor. Bitince bir daha almayacağım.
    
   * Kalyon tırnak güçlendiriciden memnun kaldım. Çıtır çıtır kırılan minnoş tırnaklarımı uzattı ve maşallah henüz kırılan yok :)
   
    * Essence kaş kalemini denemek için almıştım ve gerçekten çok sevdim. Rengi bir göz kalemi gibi kaşınıza tam olarak vermiyor, ki bitenler de göreceksiniz daha önce kullandığım kaş kalemim rengi çok fazla veriyordu.
    
   * Essence XXXL Shine lipgloss şeftali tonlarında ten rengi rujumun üstüne ya da tek başına kullandığım çantama atıp çıktığım bir ürün oldu. Yapış yapış hissi ve akma durumuyla karşılaşmadım. XXXL shine dediğine bakmayın Simli gibi görünmüyor aksine doğal bir görünümü var. Diğer renklerinde belliydi ancak bu rengi ( 18 Sparkling Papaya ) daha doğal görünüm sağlıyor. 
   
  * Leopar desenli törbüden anneme ve kendime aldım. Leopar aksesuar hastalığım var diyebilirim :)
    
  * Flormar Pretty Compact allık tam istediğim gibi çıktı. Tek vuruşta yüzde yapay bir görünüm oluşturmak yerine; doğal, yumuşak ve istediğiniz yoğunluğa ulaşmakta size izin veriyor. Aslında Terracotta allıklarından almıştım daha önce ve iki üç kullanım sonrası kaybettim. Bunun üzerine çok fazla allık aldım ve denedim ancak bir çoğu yüzümü lekeli gösterdi ve bu ürünü hesaplı olduğu için denemek istedim. Hiç pişman değilim diğer tonlarını da almak istiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)