29 Temmuz 2013 Pazartesi

Yüz Temizleyicilerim ve Yorumlarım.

Selamlar,
Ben yüz temizliği ile kafayı yemiş olduğumu kabul ediyorum. Yağlı, akneli bir cildim de yok. Ancak o gözeneklerin içi temiz olmazsa ben uyku uyuyamam!
Sabun kullanmıyorum, arındırıcı jel formülleri genellikle tercih ediyorum.

Şimdi gelelim biricik göz ağrım Avon Anew Vitale 

Açık pembe jel, köpürme yapmayan bir formüle sahip. Cildime masaj yaparak güzelce uyguluyorum. Yıkadıktan sonra yüzümün daha da beyazlaştığını  görünce daha iyi temizlenmiş hissine kapılıyorum.
Aslında müşteri temsilcilerine ilk tanıttıkları broşürde 25 yaş ve üstü olarak geçmiyordu. Zannetmiyorum ama belki ben o kısmını kaçırdım. Katologta yayınlandığında 25+ yazısını gördüğümde artık çok geçti. Ben ürüne ayılıp bayılmış epeyde kullanmıştım.  Neyseki  bu ay 24 oldum.
Cildim ve gözlerim çok hassas, bu nedenle Anew ürünleri  krem konusunda da tercihim.
İndirimli Fiyatı ile 11 TL’ye almıştım.

Sıra geldi Clear Skin Professional ‘a

Aslında bu ürün hakkında bloğumda yazı bulunmakta, kısa geçeceğim. Çok beğenerek kullanıyordum Vitale gelince papucunu dama attım. Akneli cildiniz varsa uzak durun çünkü içinde minik toplar bulunmakta. Bilindiği üzere bu toplar aknelerin cildinize bulaşmasına neden oluyor.
Köpürmeyen yoğun formüllü bir ürün. Bunu kullandığım zaman cildim yumuşacık oluyor.  Vitale bitince bunu kullanmaya devam edeceğim.
İndirimli fiyatı ile 10 TL ‘ye almıştım.



 Gelelim L’oreal Perfect Clean Köpük Jel’e;

Bu ürünü tavsiye üzerine aldım. Denemeden de stokladım.
Ürün köpürüyor ve jel förmüllü. Orta kısmında daha iyi bir temizleme sağlamak amacıyla aparatı bulunuyor. Karma ve yağlı ciltler için olanını aldım. Yazın T bölgem yağlanıyor maalesef.
Yeni gözdem bu ürün artık. Aksi bir durumla karşılaşmadığım sürece devam edeceğim. Üstelik indirimli fiyatı ile 10 TL’ye aldım.
Vitale ‘e olan aşkına ne oldu derseniz;  katolog siparişi vermek benim için artık zahmetli, kargo vs. ile uğraşmak istemiyorum, okul açısında da zorlu bir dönemdeyim. Bir de alacağım ve deneyeceğim bütün ürünleri aldım. 1-2 ürün için de 8 TL kargo ödeyip, yurtiçi kargonun mındır mındır oynatmalarına katlanamayacağım için biricik aşkım Vitale’den bir süre uzak kalacağım.

Sıradaki ürün Clear Skin kil maske & arındırıcı temizleyicimiz.

Tabiki ben önce temizleyici ile yüzümü yıkayıp bu ürünü kullanıyorum. Propa’nın kil maskeleri kadar güzel olmasa da haftada 1 defa iç huzurum için bu maskeyi yapıyorum. Gözenekleri küçültmek gibi bir vaadi de var. Benim böyle bir sorunum olmadığı için yorum yapamayacağım.
Açık yeşil yoğun bir kıvama sahip, 15-20 dk bekletip yıkıyorum. Cildi yumuşatıyor ve arındırıyor.

Son olarak Mini Avon Solutions setinden almıştım.

Temizleyicisi kuru ciltler için tavsiye edeceğim bir ürün. Nemlendirici kremlerini de ayrıca sevdiğimi söyleyemek istiyorum.

Set halinde aldığım için kesin fiyat veremiyorum. Orjinal boyutu 17 TL. İndirimli olarak 14 TL ‘ye kadar düştüğünü gördüm.

Elimde kalan temizleyicilerim bunlar. Çok sık yeniliyorum. Keşfettiğim başka ürün olursa yazacağım. Biraz uzun bir yazı oldu ancak parça parça yazmak yerine daha faydalı olacağını düşündüm. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)