10 Ağustos 2013 Cumartesi

4 Essence Ürününü Tanıyalım

Merhabalar,
Hesaplı ürünleriyle ve renkli ambalajları ile herkesin beğenisini kazanan Essence ürünlerini bende denemeye başladım sonunda.

Belki asla vazgeçmeyeceğim bir ürün olan Essence I love Extreme
Kirpikleri tek tek ayırmada usta fırçasıyla ve yoğun yapısıyla göz kapaklarına bulaşmaması açısından mükemmel olduğu kadar bir de dolgunlaştırıcı etkisiyle sevgimi kazanmış durumda. Temsili fotoğrafını gösteriyorum. Çünkü fırçasını bu şekilde daha rahat görebilirsiniz. 
Gelelim Essence Natural&Soft Fondöten'e
Cildimi pürüzsüz yumuşak bir hisse kavuşturan bu ürüne indirimli haliyle 4 lira kadar ücret ödedim.
Sadece denemek için öylesine almıştım oysa ki. BB kremlere tepki olarak doğduğumu anladığımdan beri yazın hafif formüllü ancak cildimi kurutmayan bir fondöten ararken, bu ürüne kavuştuğum için çok mutluyum. Tek eksi yanı kokusu. Ağır tuhaf bir kokusu var ancak sürdükten sonra 10 dkya geçiyor. Beni çok rahatsız etmedi , ki ben kokuya hassasımdır.


Sırada Essence I love Stage far bazına
Aldığım renkli bir palet yüzünden far bazı denemek istedim ve daha önce denemediğim birşeye çok fazla para vermek istemiyordum. Nefret ettiğim paletle barışmamı sağlayan bir far bazı oldu. Çizgilere dolmuyor. Rengi daha güzel veriyor ve kalıcılığını gerçekten sağlıyor.
İlk sürdüğümde hiç bir işe yaramayacağını düşünsem de bu yaz günlerinde sıkça kullanmaya başladım. Kuru bir cilde sahipseniz öneririm. Yağlı ciltler için sonuç nasıl olur bilmiyorum. 


Geçen alışverişimde bahsettiğim Essence Floral Grunge lip glosslarını da göstermek istedim. Halen satışını gördüğüm için alacak olanlara fikir olur. Renkler oldukça açık renk verdiği için kardeşime almıştım. Ancak ortadaki şeffaf olan ışıltı ve dolgun görünüm bakımından oldukça beğendiğim bir gloss oldu, onu kendime ayırdım :)

Bu post bu kadar Sevgiyle kalın şeker tadından bayramlar herkese :)

2 yorum:

  1. Essence'nin bahsettiğiniz rimelini denemeyi düşünüyorum ama göz altına akıyor mu acaba diye hep bir tereddüt içinde kalıyorum. Ayrıca Essence'nin kullandığınız, sevdiğiniz pudraları var mı?

    YanıtlaSil
  2. *
    Topaklanip dokulme yapmiyor ama goz altlarina akiyor biraz goz altlarina pudra surerek problem kaldirilabiliyor. Essence'in pek urunu yok bende pudra olarak the balm sexy mama'yi onerebilirim. Birde rimmelin stay matte pudrasi cok ovuluyor. Sevmeyen kimseye rastlamadim fiyatida uygun :) Watsons uzagimda olmasa kesinlikle alacagim bir urun olurdu. Golden roseun terracotta pudrasini cook begendim 16tl gibi bir fiyat var

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)