31 Ağustos 2013 Cumartesi

BİTENLER #2 - Ağustos Ayı Bitirme Projesi Sonu

Herkese Merhabaaaa :)
Pınar sizlere Ağustos ayı bitirme projesindeki ürünleri GURURLA sunar!
Geçenlerde stok ürünlerimi başka rafa yerleştirdim. Göz önüne de bitirmem gerekenleri ve yarım kalmış ürünlerimi sıraladım. Ah bu bitirme işi ne sabır istiyormuş. Bit bit bitmedi! Az kalan ürünlerim var artık onları da bir dahaki blog yazıma saklıyorum. Bu uzun bir yazı olacak. Bir nevi ürün inceleme. 
Neyse arkadaşlar lafı uzatmadan başlıyorum. Bunlar bitirdiğim ürünlerim. 


Banyo ve Saç Bakım Ürünleri

Avon Advance Techniques Fas Argan Yağı İçeren Banyo Öncesi Saç Bakım Maskesi 150 ml: Bereketli, Memnunum stoktaki kullanılmaya başlandı.
Bioblas Sarmaşık Özlü Saç Uzatan Formüllü Dökülme Karşıtı 180ml: Oldukça bereketli bir ürün. Saçımı uzattı mı bilemicem çünkü benim saçlarım çok zor uzar sizde başka etki gösterebilir. Ancak benim saçlarımı yumak yumak döktü.Sonlara doğru saçımda inanılmaz kaşıntı yaptı. Uykumda da kaşındığı için yaralar oldu. O derece alerjik reaksiyon gösterdi. Bir daha almayacağım.
Avon Fas Argan içeren Saç Kremi 250ml: Yumuşacık Yaptı Saçlarımı. Stokta var ancak şuan elektriklenme karşıtı olanını kullanıyorum. Memnun kaldım, tavsiye ederim.
Avon Advance durulanmayan her saç tipine uygun bakım kremi 250ml. Çok akışkan bir yapısı var, saçıma kullanacağım diye elimden yere döktüğüm çok oldu :) Yumuş yumuş saçlar için ve uzun süreli sağladığı nem hayret verici. Stokta var. Bu uzun süredir benimle olan bir üründü. Kullanmayı unutmuştum. Tavsiye ederim.
Avon Advance her saç tipi için saç kırıklarını onarıcı serıum 30ml: Bereketli bir ürün sayılmaz. Onarıcı demeyelim de, kırık oluşumunu engelliyor diyelim. Çok memnunum. Ancak başka ürünler keşfettiğim için artık almayacağım.

ISLAK MENDİLLER

Gereksiz gibi görünebilir ancak;
Family Islak havlu 100 adet: 2-3 TL gibi bir fiyatı var. Eğer almadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz. İçeriğinde paraben, alkol yok. Zararsız bir alkol olan Gliserin olduğu için birazcık yanma yapıyor. Kalın yumuşak bir yapısı var. Zaten ıslak havlu olarak geçiyor. Bim'de satılıyor. Bazı ıslak mendiller böyle garip bir şekilde ter kokusuna döndüğü için bu ürünler benim için önemli.
Watsons çanta boyu ıslak mendil: Kokusu beni bayıltıyordu. Yasemin kokusuna bayılırım ancak beni resmen baydı bu yaz günlerinde.. 

 YÜZ MASKELERİ

Watsons Kayısılı Arındırıcı Maske: BAYILDIM! 4 kullanımlık bir ürün. Ağzı açık kalıyor ambalajı yüzünden ancak içeriğinde kuruma vs. olmadı. Yanma ve germe etkisi yapabilir. Ancak bu ürünün çalıştığını gösterir.
Gratis Salyangoz Maskesi: Kağıt maske bu ürün. Salyangoz kremlerinin maskelerinin cilde çok faydalı olduğunu bir çoğumuz biliyoruz. Bu ürün çok güzel! Gözenekleri sıkıştırıyor ve makyaja hazırlıyor. Ancak çok kötü kokuyor! Bildiğiniz salyangoz kokuyorsunuz. Olsun kokarca gibi de olsam yeniden alacağım :)

BURUN BANDI VE DENEME ÜRÜNLERİ


Cettua Burun Bantları: Tüylerinizi kırıyor bu nedenle yeni çıkan koyu ve sert tüyler gözle görülür hale geliyor. Gözenekleri büyütüyor. Bu nedenle siyah noktalar artıyor. Çok küçük siyah noktaları kesinlikle olduğu gibi bırakıyor. Siyah noktalarınız çoğalmasın diye bu üründen sonra tonik kullanmanız gerekiyor. 3 adet daha kaldı sanırım onlar bitsin bir daha asla almayacağım. 
Avon Solutions Gece Nemlendirici Jel: 2 kez kullandım. Matlaştırma vaad ediyor. T bölgem için uyguladım. Faydasını görmek için diğer deneme boylarını denemem lazım.
Advance Techniques Saç Boyası içinden çıkan bu saç kremini seyahatlerde kullanırım diye saklamıştım. Nitekim öyle oldu. MÜKEMMEL! Neden bunların büyük boyunu üretmezler ki.. Bunu buraya ekleme amacım boyalarından bahsetmek. Saçınızı yıpratmayan, hangi rengi vaad ediyorsa o saç rengini veren, akma yapmayan bir boya istiyorsanız gidin ve alın!
Propa Temizleyici Jel: Şurup gibi kokuyor. Çok cıvık bir jel. Niye üretmişler ki bu ürünü ? Daha doğrusu üretememişler. Duru su ile cildinizi temizleyin daha iyi! Bir de dünya kadar paraya satılıyor.

Makyaj Temizleyici ve Pembe Maske


Avon Extra Lasting 30 ml Makyaj Temizleyicisi: Avon Extra Lastik uzun süre kalıcı makyaj vaad eden bir kozmetik markası olduğu için, adına yakışır bir ürün çıkarmışlar diyebiliriz. Mükemmel bir ürün. Yapış yapış , yağlı his bırakmıyor. İndirimde bulursanız alın derim. Oldukça bereketli.
Bu pembe maskeyi bulamazsınız. Ben de bulamıyorum. Yakınımızın tanıdığı bir aktar yapmıştı.  Emin olun siyah noktayı vs. bundan daha iyi temizleyen maske görmedim... İçinde hiç kimyasal yok. Bu nedenle bir kısmı gördüğünüz gibi kurudu. Piyasadaki soyulabilen maskeler bu ürünün yanında bir hiç.

Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım içlerinde size faydalı olabilecek ürünler vardır. Siz de bu ürünler içinden memnun kaldığınız ya da kalmadığınız varsa lütfen yazın. En azından okuyucular, benden başka kişiler üzerindeki etkiler hakkında fikir sahibi olmuş olurlar. İsterseniz tavsiye edeceğiniz ürünleri de yorum olarak yazın. Alınacaklar listesi yapıyorum. Çok faydalı olur :)

Bir başka postta görüşmek üzere, hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. o salyangozlu ne işe yarıyor, ben de alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildine puruzsuzluk kazandiriyor. Makyaj bazi kullanmissin gibi. Canlilik aydinlik veriyor. Zaten uzerinde salyangoz extresinin kan dolasimini hizlandirdigi yaziyordu hatirladigim kadari ile. En az haftada 1kez kullanilmali o zaman etkisinin daha hissedilir olacagini dusunuyorum :) Yarin da narli maskesini kullanacagim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)