25 Eylül 2013 Çarşamba

Alışveriş #4

Canlarım hepinize Merhaba :)
Stoktaki ürünlerimi bitirmeye çalışıyorum. Bu nedenle minik minik ihtiyacım olan ürünleri aldım ve bir araya getirdim sonunda. Eksik birşeyler var aslında onlardan da sinemaki küründeki postumda bahsetmiştim zaten. Unuttuklarım varsa bir dahaki alışveriş postuna artık :)
İşte 1 aylık alışverişim


Avon Alışverişim


Avon Ultra Colour Ruj: Hibiscus, Bery Bery Nice, Ripe Papaya 12 TL
Avon ColorTrend Maskara: Brown Black. Maskara Paket içinde geldi fiyatı belli değil, aslında mecburi bir siparişim oldu. Kahverengi maskara kullanmadığım için kaşlarıma kullanıyorum. Hem sabitleniyor hem de renk veriyor.
SuperShock jel göz kalemi flash: Daha ilk kullanmada ucu kırıldı çok yumuşak maalesef ama rengi çok sevdim. Göz pınarlarımı aydınlatıyorum.


 Advance Techniques Daily Shine Tüm Saç Tipleri İçin Kırılma Karşıtı Serum ve Durulanmayan bakım Kremi. İkisi 10 TL Yazısı için Tıklayın.
Krepe Tarağı 3TL


ClearSkin siyah nokta karşıtı seriden tonik. 5 TL Severek kullanıyorum
Anew Clinical bakım kremi. Serumum bitince bunu kullanacağım. Bu seriyi seviyorum 29TL

İnternet Magic Escape Alışverişim

Magic Escape 15'li kapatıcı Paleti: Kargo Ücretsiz 22,5TL 

Rossmann Alışverişim


Essence eyeliner. Biri normal biri suya dayanıklı. Her biri 3,49TL
Rival de Loop Young Maxi Maskara. 4-5 TL fiyatı olması lazım.
Kullanmaya başlayınca yazıları gelecek ürünlerin. 

Kardeşimin Hediyesi Takı Mankeni


Çok sevdim ona burdan kocaman teşekkürler :)

Okuduğunuz için teşekkürler Avon rujlarının ve Escape kapatıcı paletinin yazısını bugün yazmayı düşündüğüm için Ayrıntılı fotoğrafları posta atmadım.
Görüşmek üzere sevgiyle kalın :)



8 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan. Krepe tarağı ben de alcaktım ama sipariş vermeyi unutmuşum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Krepe tarağı kullanışlı indirimdeyken kaçırma derim ama bu ay ki katologda 7,80 :/

      Sil
  2. Essence suya dayanıklı eyeliner çok aradım ama bulamamıstim hatta kaldırıldı diye duydum sen bulmuşsun ne güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15-20 gün falan oldu sanırım alalı, İstersen bir Rossmann'a bak :) Yaşadığım şehirdeki Rossmann outlet mağazasında olduğu için gitmem zor oluyor (bana epey uzak) Eğer gidersem ve bulursam sana alırım :)

      Sil
  3. Durulanmayan bakım kreminin hastasıyım <3 ama bu ayki katalogda göremediğimi hatırlıyordum, yanlış hatırlıyormuşum demek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sanirim canim :/ K9un son gunu siparisi girdim gec geldi bana siparisler:)

      Sil
  4. Magic Escape 15'li kapatıcı Paletini beğendin mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı iyi makyaj süngeri ile dağıtıldığında doğal duruyor ancak parmakla sürüldüğünde yapay görüntü oluşturuyor. Birazcık yağlı yapısından dolayı fazla sürülürse birikme kaçınılmaz oluyor. Haftanın 3-4 günü bu paleti kullanıyorum, fiyatına göre iyi olduğunu düşünüyorum.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)