4 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar Black Dot 03 Oje ve Biraz dırdır :)

Kızlar hepinize kocaman bir merhaba!
Pazar günü sinema keyfi yapmak için şehirdeki bir avm'ye gittik. Gittik ama Boyner'de Maybelline rujlarından bazıları kampanyaya girmiş. 180 numaralı  Crazy Pink rengini bilmeyen yoktur. Hiç öyle bir rujum yoktu. İlk kez denedim ve aşkımın hoşuna gitti o beğendiyse hemen alırım tabii ben :) Amma alamadım,tükenmiş ürün. 24 TL'den 12TL'ye düştüğünü görünce başladım indirimli Maybelline ruj aramaya. YKM, Gratis vs.de yoktu indirim. Evet o ruj benim olacak ama 12 TL'ye düştüğünü gördüğüm ürünü gidip 24 TL 'ye alacak mantıksızlık yok bende. Kozmetik yüzünden aklımı yitirmedim çok şükür. 
Neyse o kadar yer gezdik ufak tefek alışveriş yaptım. Söz ayakkabımı aradım, bulamadım. Yorulduk... Gökhancığım isyana başlamaz mı, başlar tabii!  Sevgilime " Ay nolur küçücük bişi alıp çıkıcam küçücük valla bak 2 dakikada hemen biticik işim " ısrarlarıyla girdirdiğim Flormar'dan, 1 adet oje ile çıkıvermenin heycanıyla buz mavisini almadığıma pişman olduğum bir ürünle karşınızdayım! 


Gördüğünüz gibi ojemiz pembe ve siyah renkte küçüklü-büyüklü noktalar var.
Yoğun bir kıvamda, sanki her an kuruyacakmış gibi, inşallah uzun süre kullanabileceğim kadar dayanır.
Tek kat sürdüm. Oldukça yoğun rengini ve desenini verdi. Tüm gün parmaklarımdaydı ve soyulma gibi bir durum yok. Oldukça dayanıklı.
Ay ablası ne tatlı dimi yaa çok sevdim çok :)



Buz mavisini de alacağım en kısa zamanda ve kesinlikle tavsiye ederim.

Bu fotoğrafta yakından görün istedim ancak rengi açık çıkmış canlı bir pembe aslında :)
Fiyatı da oldukça uygun! 2,85tl

Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı esirgemeyin kendinize cici bakın canlarım öpüldünüz :)

2 yorum:

  1. Bu hakikatten enfes bir şey miş:) Çok çok tatlı görünüyor:)) Buz mavisi de hakikatten çok tatlı görünür. Fiyatı da gayet uygunmuş:) güzel tırnaklarınızda da ayrı bir güzel görünüyor bence, çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet buz mavisi de oldukça güzel duruyor tavsiye ederim ancak bu serinin tırnaktan çıkarılması epey zor almak isterseniz bilginiz olsun :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)