15 Ekim 2013 Salı

Gratis2 - Avon Alışverişim / Alışveriş #7

Merhaba :)
Alışveriş çılgınlığı devam ediyor. Dün Gratis indiriminin son günüydü ve tamamen tesadüf eseri yaptığım bir alışveriş :P

*City color far paletlerinin pigmentli ve kalıcı olmalarını çok beğendim. Hatta bu nedenle çekilişime eklemiştim. Seriyi tamamlamak için 2 tane daha aldım. Tanesi 3 TL'ye geldi.
*The Balm Bahama Mama'yı almadığıma pişman olmuştum ve sonunda benim oldu. 13,50 TL
*Essence'de indirim yoktu ancak defalarca bitirdiğim bir ürün ve hayatımın rimeli I love Extreme 'i 9 TL'ye aldım. Ayrıntılı açıklama için TIK

 Avon'dan ihtiyaç ve merak alışverişimi yaptım :)


*Anew Clinical  ( Her yaş) serumum bitmişti. Bitenlerde detaylı anlatacağım. Bundan öte leke giderici krem görmedim. 33TL
*Anew Vitale  (+25) gündüz kremi deneme boyu yanında hediye geldi. Miss gibi kokuyor :)
*Color Trend coral you later rengi. 4 TL olması lazım. Çok sevdim.
*Senses krem yapılı duş jelini meraktan aldım. 5TL
*Planet Spa vücut peelingi 9 TL (Ambalajına göre gramajı az sanırım çünkü yarısı hava çıktı sanki kullanılmış  gibi)


*Avon meme kanseri ile mücadele için ürünlerinden almaya özen gösteriyorum. Bu kez bu tatlı anahtarlığı aldım. Fiyatı 5-7 TL civarındaydı. 

 Market Alışverişim


*Dove Shea butter sabununu kullanmaya kıyamıyorum gidip gelip kokluyorum! 2.5 TL'ye aldım.

En güzel günler sizlerin olsun, sevgiyle kalın :)

15 yorum:

  1. Ooo süper bir alışveriş olmuş :) Avon'un senses kremli duş jeli dediğin bence güzel çıkacak denemedim ama Palmolive body butter larını kullanıyorum ve koku kalıcılığı müthiş ! Denemeni tavsiye ederim :) Herşeyi güle güle mutluca kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende henüz denemedim ama Sensesten genel olarak memnunum. Tavsiyen için teşekkürler canım deneyeceğim elimdeki ürünler bittikten sonra :)

      Sil
  2. Canım o leke gidericiyi çok merak ettim ben, en kısa sürede yazısını bekliyorum e mi :) Bu arada güzel alışverişler olmuş. City Color farlardan hala almadığıma inanamıyorum. Güle güle kullan hepsini kuzucum, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. Tabiiki en kisa zaman da yazisini yazarim :) Farlarin indirimsiz halide uygun kapmalisin en yakin zamanda. Optum bende iyi bayramlar tatlimm :)

      Sil
  3. Güle güle kullanmalar tatlım,iyi bayramlaarrr...

    YanıtlaSil
  4. Tesekkur ederim canim iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  5. Dove'un bu sabunundan ben de aldım ancak öyle aman aman bir farkını göremedim. Yani içinde shea yağı var diye klasik Dove'dan daha farklı bir etki yaratmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben sabun kullanmadigim icin farki anlayamam zaten bunu da kullanmadim cok guzel kokuyor diye :)

      Sil
  6. selam bloğunu yeni keşfettim :)
    bloğumda Mudo çanta çekilişi var seni de davet etmek istedim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/10/cekilis-mudo-canta.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayardan baglandigimda cekilise katilacagim tesekkur ederim davetin icin :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  8. Planet spanın yeni maskelerinin siparişini bende verdim heyecanla bekliyorum :) güle güle kullan.. mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorim soyulabilen maskesini siparis verecegim bu ay :) Tesekkur ederim Iyi bayramlar :)

      Sil
  9. güle güle kullan süper bir alışveriş olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)