4 Ekim 2013 Cuma

Mim ve Küçük bir Teşekkür Hepinize ♥

Herkese Merhaba :)
Blogumdan yoksun kaldım. Mobil ile bağlanmak çok sıkıcı :)
Şuan size kardeşimin notebookundan sesleniyorum. O şuan okulda bende bilgisayarı kaçırdım :) İnşallah bugün bende bilgisarayıma kavuşcam. 90 kişi olmuşuz ve bunun için sizlere ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. Bana mail yolu ile ulaşanlar olmuş bloglarına dönemedim.. Kusura bakmasınlar lütfen okul sorunları ile uğraşıyordum :(
Bu sene yoğun olacak ancak biricik blogumu ve sizlerin bloglarını da asla ihmal etmiyorumm :) Sabah ilk işim hatunlar neler yazmış onlara bakmak oluyor,çok keyifli :)
Neyse asıl meselemize geçelim. Hayata Dair Her şey ve Biraz Kozmetik blogunun yazarı Gizemciğim beni Mimlemiş.Bloguna ulaşmak için TIK TIK 



İşte soruları ve yanıtlarım :)

1.Blogunuzun Adı ve Linki?
2.Ne Kadar Süredir Blog Yazıyorsunuz ?
22 Martta ilk postumu yazdım ancak Haziran ayından bu güne kadar daha düzenli blog yazıyorum.
3.Kilo Problemi Yaşadığınız Zamanlar Oldu mu?

1.69 boyum var 56 kiloya kadar çıktım şimdiye kadar. 3-5 kilo bende oldukça etkili oluyor :)Şuan da 50-52 arası gidip geliyorum.Kilo almak isteyenlerdenim :/

4.Formda Kalmak İçin Nasıl Bir Yöntem Uyguluyorsunuz? 

Hiç bir yöntem uygulamıyorum. Ancak en etkili yöntemin sağlıklı beslenme ve spor olduğunu hepimiz biliyoruz. Ben pek sağlıklı beslenmediğim için çiroz gibi görünüyorum.

5. Hayatınızın Bir Döneminde Hiç Zayıflama Hapı v.b. Destek Ürünleri Kullandınız Mı?

56 kiloyken göbeğim vardı. 38 beden olmuştum. Kendimle barışık bir insanım hap vs. gibi kimyasallar kullanmam.

6.Güzelliğinizle İlgili Düzenli Uyguladığınız Bakım Kürleri Var mı?
Saçlarıma düzenli olarak haftada bir kez Sinameki kürü uyguluyorum saçımdaki kuruluğun gitmesi ile parlaklaşan saçlarıma sevgilim şaşırdığı için saçın yağlanmış bile dedi. Haklı, saçımı hiç böyle sağlıklı görmemişti :) Kür hakkındaki yazım için Buraya TIK TIK
Cildime de 2 haftada bir ya da haftada bir kil maskesi uyguluyorum. Zaman zaman tek kullanımlık maskeleri de es geçmiyorum :)
Yüz ürünlerimi de 3-4 aydır düzenli uyguluyorum.

7.Vazgeçemeyeceğiniz Kozmetik Ürünleri?

Eğer güneş lekelerim varsa fondöten. Lekelerin %80'inden kurtulduğum için şimdilik Rimel.

Gizem'e çok teşekkür ederim. Kendisinin blogunu severek takip ediyorum ve bloguna mutlaka uğrayın derim.

Okuduğunuz için teşekkürler, Sevgiyle kalın :)


Mimi yapmak isteyen arkadaşları Mimliyorum :)

2 yorum:

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)