6 Kasım 2013 Çarşamba

Doa Kozmetik Cilt Serumu

Merhaba Kızlar :)
Kırık Şemsiye blogunun yapmış olduğu Doa Kozmetik çekilişindeki bu cilt serumunu kazanmıştım.
Kullanmadan yorum yapmak istemediğim için yayınlamak bu güne kısmet oldu. Yarısına kadar kullandım ve yorumlama zamanım geldi.


 Doa Cilt Serumu neler vaad ediyor ona bir bakalım:

- ciltteki nemi 12 saate yakın tutuyor ve dış etkenlerden cildi koruyor
- Zararlı kimyasallar içermiyor.  Hyalouronic Acid, Biosaccaride gum-1 gibi nemlendiriciler içeriyor.
- Ceramide 3, Sodium PCA, Zinc PCA, Magnesium PCA, Manganese PCA, Co-enzyme Q10,  Lecithin, Soy Isoflavones sayesinde cildi besliyor.
- Kırışıklık görünümünü ve oluşumunu engelliyor.


 Kullanım Şekli: Sabah akşam temizlenmiş cilde (Göz çevresi dahil) çalkalayıp püskürtüyorsunuz ve parmaklarınızla yediriyorsunuz.
Erkekler de traş sonrası bu ürünü kullanabiliyorlar :)
Fiyatı 25 TL

Bende ki etkilerine gelecek olursak;

Cildim çok kuru, sonbahar ve kış döneminde nemlendirmesi benim için yetersiz. Yazın kesinlikle alacağım bir serum. Özellikle yağlı ciltlere öneriyorum. Bir tane bile pütürcük sivilcelenme yapmadı. Ki benim cildim yeni bir ürüne adaptasyon sürecinde pütürler çıkarıyor.

Cildim çok hassas: Hiç bir şekilde alerjik reaksiyon göstermedi. 
Makyaj öncesi baz olarak bile kullanabileceğinizi düşünüyorum. Cilt hemen emiyor ve gözenekleri sıkıştırdığını düşünüyorum. 

Yeniden alır mıyım ? Yazın kesinlikle tercih edeceğim ve satın alacağım. Doa Kozmetik'e ve Kırık Şemsiye'ye bu serumu hediye ettikleri için Teşekkür ederim.

Satın almak için BURAYI tıklayınız.

Bu post reklam içermiyor. Tamamen kendi yorumlarım, sizlere faydalı olması açısından fiyat ve marka belirttim.

Okuduğunuz için Teşekkürler kendinize cici bakın :)

4 yorum:

  1. Mmm güzele benziyor :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir ürüne benziyor :) Paylaşım için teşekkürler. Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki mekanlarla ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ben teşekkür ederim canım :) Bende takibe aldım seni :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)