23 Kasım 2013 Cumartesi

Rimmel Bronzlaştırıcı Losyonlar / Light Matte-Medium Matte-Dark Shimmer/125 ML

Selam Kızlar
Elifcan Gürocak'ı bilen vardır belki, kendisi youtube'da kozmetik üzerine videolar çekiyor. Çok doğal ve bilgilerini paylaşmayı seven pozitif enerjisiyle çok kısa zaman da binden fazla aboneye ulaşmış güzellik :) İlk izleyicilerinden olduğum için olsa gerek daha çabuk iletişim kurabildik. Bacak fondötenlerinden bahsederken Rimmel'in bronzlaştırıcılarının bahsi geçti ve ben Watsons'da görmediğimi söylediğimde (Henüz buraya gelmemişti) bana gönderebileceğini söyledi. Aslında yazın sonlarında ya da ortalarından konuştuk ancak gerek ben iletişim de geciktim gerekse o ciddi sağlık sorunları nedeniyle.. Ve pazartesi ürünler bana ulaştı. Bir tane denemek için beklerken canım benim  3 tane göndermiş. 

İşte gelen hediyelerim

Çok tatlı Hello Kitty 'li kalem göndermiş ve kalemliğime güzellik kattı :)

Light Matte, Dark Shimmer, Medium Matte, ayrıntılı inceleyelim bakalım.


RİMMEL / LİGHT MATTE BRONZLAŞTIRICI LOSYON 125ML



 Light matte suya dayanıklı ancak hiç birini bu konuda henüz test etmedim. 
Rengini hemen veriyor.


Bolca sürdüğüm için sonuç böyle oldu, birazdan göreceğiniz medium renginden koyu görünüyor.

RİMMEL / DARK SHİMMER BRONZLAŞTIRICI LOSYON 125ML


Ürün oldukça simli, ışıltılı bir yapıya sahip. Altın ışıltıları var. Suya dayanıklı bir ürün değil.
Özel günler için  güzel bir ürün, bayıldım :)



Koyu ve simli yapısı. Cildime tam yedirmedim fotoğraflarda simler belli olsun diye.

 RİMMEL /MEDIUM MATTE BRONZLAŞTIRICI LOSYON 125ML


Ürün bana açık geldi ilginç bir şekilde sanki daha transparan bir görünümü var. 
Günlük kullanım için uygun olacağını düşünüyorum.


Yapısı renkli ve hızlı bronzlaştırıcı etkisi olduğu açık ortada. Hemen emiliyor.
Kullanma talimatında daha iyi sonuç elde etmek için temizlenmiş cilde uygulayın yazıyor.
Tamamen emilene kadar kumaş yüzeye temas ettirmemek gerekiyor , bulaşma ihtimaline karşı.
Kokularını beğenmedim, esans gibi tütün kolonyası gibi ağır bir kokuları var. Bileğime sürdükten 15 dk sonra kokusu hafifledi ancak tüm bacağıma kullandığım zaman koku daha fazla olur mu bilmiyorum. İnşallah olmaz çünkü esans, tütün kokularını hiç sevmem.

Ürünü neden merak edip almak istediğime gelince; Akdeniz ikliminin sıcağını bilen bilir. 15 dakika güneşte kalmak bile açık buğday tenimde; hem leke bırakır hem de esmerleştirir. Kışın kendi ten rengime dönmem de uzun sürüyor. E doğal olarak bacaklarımla; omuz, kol, yüz ten farkı inanılmaz fazla oluyor. Bacaklarım bembeyaz ve arkeoloji okuduğum için geçen yıl kazı sezonunda arazide oluşan alerjim sonucu halen bacağımdaki kaşıntı lekelerim geçmedi. Bu nedenle etek, şort bikini giydiğim zaman biraz rahatsız oluyordum. Özellikle çok beyaz durması...
Sally Hansen bütçeme pahalı gelen bir ürün. 55 TL çok küçük boyutlu bir ürüne vermek istemediğim için Bebak bacak fondötenini denemek istedim. Yaşadığım şehirde onu da bulamadım. Videolarda görünce Elifcan'la bunun üzerine konuşmaya başladık, o da denemem için bana alacağını söyledi.
Fiyatından bahsetmedi ancak çok uygun olduğunu söyledi :)
Böyle uzun uzadıya anlattım çünkü aynı sorun bir çoğumuzda vardır eminim. Genel olarak bu ürünleri beğendim. Yazın sık sık kullanacağım. 
Elifcan'a çok teşekkür ederim. Youtube kanalına ulaşmak için BURAYI tıklayarak keşfe başlayabilirsiniz :)

Sınavlarım bitti ve yine yeniden sizlerleyim, takip ettiğiniz ve okumaya değer bulduğunuz için çok teşekkür ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)