19 Kasım 2013 Salı

Sonbaharı Seviyorum ♥ #MİM

Herkese Merhabalar :)
Severek takip ettiğim blogger arkadaşımız Makyaj Kelebeği beni mimlemiş :) Biraz geç oldu ancak vizelerim başladı. Yarın da sınavım var ama blogumu ve sizleri çok özledim. Kısa bir süreliğine geldim ve hemen soruları yanıtlıyorum..
http://www.mutlumikrop.com/wp-content/uploads/2012/09/sonbahar-ic.jpg


1-Sonbaharda en sevdiğin şey/şeyler neler ?
Havaların ne çok sıcak ne çok soğuk olması.

2-Sonbaharda en sevdiğin kıyafet ?

Değişip duran sabah, öğle, akşam saatlerine uygun tek bir kıyafet olsaydı süper olurdu. Benim en sevdiğim ceket, keten, kısa bot.. Mümkünse camel ve ekru renklerde olsunlar :)


3-Sonbaharda makyaj trendin nedir ?

Bej far, rimel ve şeftali renk allık. Tabii ki kahve-turuncu tonlarda hafif bir ruj.

4-Sonbaharda en sevdiğin yemek/içecek ?


Kahve ve kahve çekirdekli çikolata.


5-Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi ?

TV izlemiyorum.

6-Sonbahar geleneğin nedir ?

  Vizeler :)

 
 Makyaj Kelebeği'ne Sevgilerimi gönderiyorum ve çok teşekkür ediyorum beni unutmadığı için
Güzel blogunu keşfetmek ve onun cevaplarına ulaşmak için TIKK

Mim sorularını cevaplamak isteyen bütün takipçilerimi Mimliyorum :) 

10 yorum:

  1. ahahah :D Sonbahar gelenegine bayıldım :D Alemsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağım solum arkam önüm vizeler olunca bu cevaptan başka birşey olamazdı :)

      Sil
  2. Sonbahar'da gün içinde değişen havalar hepimizi zorluyor sanırım :/
    Sonbaharla ilgili düşüncelerini okumak çok güzeldi canım.Tekrar eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kıyafet konusunda :) Akdeniz bölgesinde yaşayanlar iyi bilir. Sabah sonbahar öğle yaz akşam kış :))
      Ben teşekkür ederim çok keyif aldım cevaplarken çok öptum :)

      Sil
  3. sonbaharın en sevdiğim yönü aynen senin gibi ne sıcak ne soğuk olması:)))) ve ceket kısa bot olayı:)))

    twitter'dan takipteydim buraya da geldim cnm::P
    beklerim ben de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım her yerden takibe aldım seni :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş bende mi yapsam ki bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmalısın bekliyorum mim yazını canım :)

      Sil
  5. Sınavın nasıl geçti canım? Umarım iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil
  6. Son bir sınavım kaldı 17de gireceğim , onu da atlatırsam rahat bir nefes alacağım.. 3-5 değil 11 sınava 1 hafta içinde giriyoruz bi kaçı çok iyi değildi ama genel olarak şimdilik iyi canım. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)