6 Kasım 2013 Çarşamba

Sürpriz Hediye Paketi Aldım :)

Herkese selamlar :)
Bugün öğlen beni çok mutlu eden bir kargo aldım. Hayata Dair Ne Varsa Paylaşım Mekanı blogunun sahibi Neslihan bana supriz bir paket gönderdi. Hediyelerimi sizlerle paylaşmak istedim :)


 Paket içinden paketler çıktı diyebilirim :)


H&M oje ve lip gloss seti göndermiş, fotoğrafta kırmızı görünsede pembe alt tonlu vişne çürüğü. Bulunduğum şehirde H&M  yok. Kıyafet olarakta tek tük ürün gelen bir küçük outlet dükkanından alışverişimi yapıyorum. Çok ama çok merak ettiğim kozmetik ürünlerinden bende de olmuş oldu :)
Clinique 'in maskarasını gittigidiyordan alıp almama konusunda git-gel yaşamıştım geçen hafta ve bu yüzden paketin içinde mmaskarayı görünce yok artık! dedim
Benefit girl meets pearl denemek için sabırsızlanıyorummm :)
Bilyeli çok güzel bir koku da geldi tam çantaya at çık bayıldımmm 
Bir yüzük ve melekli küpeler de geldi çook sevdim ama yüzüğümü yurtiçi kargo kırmış :/ Paketin üstüne basmışlar gibiydi H&M'in kutusu tamamen dağılmıştı. Onları burdan kınıyorum. Bu kaçıncı hataları...
Neyse yüzüğümü tamir ettik az önce çok mutluyum :)

Paket gelirken içinde ne olduğu konusunda hiç bir fikrim yoktu ancak sanki aklımdan geçenleri biliyormuş gibi bir paket yapmış, inanamadım.

Yazılarını en kısa zamanda yazacağım.

Neslihan'a çok ama çok teşekkür ederim, hem hediyeler için hem de o kadar stresliydim ki kaç gündür kabuslarla uyanıyorum... Sabah musmutlu güne başlamamın sebebi oldu.
Blogunu eğer henüz keşfetmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz demektir.  Güzel bir blog keşfi için  BURAYA tıklayın :)


8 yorum:

  1. Ayyy çok güzel ve düşünceli bir hareket :) Çok sevindim canım senin adına :) Benim için önce Bemefit'i yorumlaaa :) Hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Canım glossun yazısını yarın yazıcam en yakın zaman da Benefit'i :)

      Sil
  2. Aaa ne güzel canım ne şanslı insansın,güle güle kullan ..inş.benimde karşıma böyle değer verenler çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)) Aslında pek şanslı olduğumu söylemem bende çok şaşırdım :) Okuyucularına değer veren bir bloggerı takip ettiğim için ayrıca mutluyum :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım, ne ince düşünce

    YanıtlaSil
  4. Canımm yazını görünce çok mutlu oldumm.Hayatın boyunca hep şanslı olursun inşallah.Güle güle kullan hepsini .Seni tanıdığım için bende çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan çok teşekkür ederim beni inanılmaz mutlu ettin :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)