25 Aralık 2013 Çarşamba

Benefit Girl Meets Pearl / Aydınlatıcı

Herkese Merhabalar,
Genel olarak cildim de parlama, sim vs. sevmiyorum. Benim için sedef, ışıltı değecek yer elmacık kemiklerim, dudak üstüm ve göz kapaklarımdır. 
Pembe ve beyaz aydınlatıcıları sevmiyorum. Cilt tonuma kesinlikle uymuyor. Mary Lou aydınlatıcı ihtiyacımı karşılasada bazen daha hafif bir aydınlatıcıya ihtiyaç duyuyorum. O zaman imdadıma Benefit Girl Meets Pearl yetişiyor.

 
En güzel yanı doğal, göze çarpmayan bir ışıltıya sahip olması. Likit formülü ile yoğunluğunu kolayca ayarlayabiliyorsunuz.


Beni kendine çeken yanı da ışıltıların ten rengine uyum sağlayan altın renginde olması. 
Benim aksime, cildinizin tamamında doğal bir aydınlık, ışıltı istiyorsanız bu üründen az miktarda fondöteninize karıştırabilirsiniz :)
Bu ürünle beni tanıştıran blogger arkadaşım Neslihan'a teşekkürler :)

6 yorum:

  1. bende de mary lou var ama likit bir ürün istiyorum sanki daha doğal duruyor likit aydınlatıcılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle ancak özel bir gün için çok yoğunluk istersen mary lou daha iyi :)

      Sil
  2. Doğal ve hoş bir alternatif gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım doğal bir aydınlık veriyor :)

      Sil
  3. Ouy Canım benimm güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)