2 Aralık 2013 Pazartesi

Flormar Light of Flowers Serisi- Ruj LF32 / Far LF24

Merhaba Kızlar, 
Aslında bu ürünün yazısını kampanya bitmeden önce yazmak vardı aklımda. 30 Kasım son gündü ancak bugün baktım hala indirim devam ediyor. Önceki yazımda bahsettiğim gibi bir aksaklık yaşadım Flormar ile ilgili sorun halledildi ve ürünlerime kavuştum, mutluyum.


Flormar Light of Flowers Ruj / LF32

 Ambalajı sınırlı üretime yakışır farklı bir tasarıma sahip.



Benim nude anlayışımda bir ruj üretilmesi beni çok mutlu etti. Rengi kararında; ne koyu ne açık.


Hafif asla rahatsızlık vermeyen çok hoş bir kokusu var.


Tek katta sonuç bu şekilde oldu. Belirtmeliyim ki çizgileri biraz belli ediyor ancak açık bir nude olmadığı için uzaktan çok belli olmuyor. 
Annem'de çok beğendi ve dudaklarımı bu rengin dolgun gösterdiği fikrine :)
Fiyat: 3,50TL

Flormar Light of Flowers Far / LF24

Metalik farları pek sevmem ancak bu fara bloglarda ilk gördüğüm zaman bayılmıştım. Elime geçtiğinde de rengi çok sevdim.


Yapısı sanki biraz sert geldi. Fırça ile rengini tam vereceğinden şüphe etsem de, parmağımla sürdüğüm renkle aynı sonucu aldım fırçayla. Fotoğraflarda maviye yakın bir füme gibi görünsede aslında koyu kurşuni koyu füme.
Sürümü rahat, biraz tozutuyor ve rengi güzel versede göründüğü kadar koyu vermiyor.
Fiyat : 4,40 TL

 Bu seriden memnun kaldım. Renkler sınırlı olduğu için bende olmayan ve beğendiğim ürünler bunlardı. Şeftali allığını da almak isterdim ancak stokta yoktu. Sağlık olsun :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim, sevgiyle kalın...


4 yorum:

  1. Light of Flowers Far serisini en beğendiğim rengi bu =) Güle güle kullan canım,rujları zaten harika flormarın memnun kalcağından eminim,bir peeling yap altına nemlendirici sür daha daha güzel durur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Nemlendirmesi güzel olduğu için kullanma gereği duymadım aslında nemlendiriciyi :) Peeling yapsam da soğuk olduğu için ertesi gün aynı oluyor canım çok kuruyor dudaklarım evin içinde bile cebimde lip balm ile geziyorum :)))

      Sil
  2. Bu renk rujun yakışmadığı tek insanım ama sana çok yakışmış. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengine yüz hatlarına göre fark edebiliyor bu renkler mesela bana da mor alt tonlu nude rujlar yani leylak tonlarındakiler hiç yakışmıyor :) Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)