25 Eylül 2014 Perşembe

Avon SuperShock Max Maskara

Herkese Merhabalar!
Daha önce Avon'dan aldığım iki maskara kuru çıkınca ilk kez iade işlemi yapmıştım. Çok kuru yapılı ya da çok ıslak yapıda maskaraları sevmiyorum. Yine bir Avon paketimle Super Shock maskaralardan biri gelince bir kenara attım. Elimdeki maskaram bitince ümitsizce ambalajı açtığımda yine kuru bir yapı ile karşılaştım.
Avon SuperShock Max Maskara

Super Shock Maskaraların çeşitleri mevcut. Ben de ki yeşil ambalajlı Max olanı. Ben ambalaj rengini çok beğendim! Ağız kısmı biraz geniş, daha dar olsaydı keşke.



Fırçası plastik uçlu ve kalın. Ben kıl fırça sevmeyenelerdenim. Kirpikleri ayırma ve dolgunlaştırmada plastik uçluları daha iyi buluyorum.


Tek katta sonuç fotoğraftaki gibi. Tek tek ayrılan çok doğal kirpiklere sahip oldum! Sanki hiç rimel sürmemişim gibi ama kıvrık belirgin kirpiklerim ön plana çıkıverdi. 
İkinci kattaki sonuç bir harika oldu! Kirpiklerimi uzattı, kıvırdı ve dolgunluk verdi. Yapıştırmadı ve kesinlikle akma, dökülme, bulaşma sorunu yaşamadan güvenle alt kirpiklerime de uygulayabiliyorum.

Kuru yapısından bahsetmiştim. Bu kuru yapıya rağmen çok seveceğim bir sonuç aldım hayretler içerisindeyim.
Çok kat uygulandığında biraz da olsa uçlarda topaklanma yapabiliyor. Bereketli bir ürün, oldukça uzun vaadede kullandığımı söyleyebilirim.

Tekrar tekrar almak istediğim ürünlerden oldu. Geçen kampanyada ;Super Shock maskaraların klasik olanını aldım. Onu da deneyince yorumlayacağım.

Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın!

İnstagram için Burayı (@misspoine)  Twitter için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

4 yorum:

  1. Avonun en başarılı rimeli bence, ikinci katta ne güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben de çok başarılı buldum :)

      Sil
  2. Ben de büyük ümitlerle almıştım bu rimeli, ancak hiç memnun kalmadım. Kirpiklerimi kıvırması şöyle dursun, kıvrık olanları düşürüp dümdüz yaptı. Sevemedim hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kirpiklerim kıvrık olduğu için o konuda yorum yapamam ancak daha da kıvırdığını söyleyebilirim. Çok düzse kıvırmayabilir :/ Kirpik kıvırı kullanmanı tavsiye ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)