15 Ocak 2015 Perşembe

Essence All About 01 Nude Far Paleti

Herkese Merhabalar,
Bugün sizleri cici mi cici bir paylaşımla selamlıyorum :) Aslında çok kişiden duydunuz gördünüz bu güzel paleti ancak ben biraz geç sahip oldum ve sürekli standlarda görünce sizlerle paylaşmak istedim.. Ve işte

Essence All About 01 Nude Far Paleti


En sevdiğim 3 tonu içinde barındıran bu güzel palet makyaj çantamın vazgeçilmezi oldu. Benim gibi iş yerinde makyaj yapıyorsanız ambalajının sağlamlığı ve renk skalası açısından önereceğim far paletidir.

 
Renkler mat değil sedefli yapıda. Ben sedefli farları daha çok seviyorum çünkü daha aydınlık daha güne uyanmış dinç görünüm sağlıyorlar.

Pigmentasyona gelecek olursa bu fiyata performansının üzerinde genel olarakta ortanın üstünde diyebileceğim yükseklikte. Bütün renklerini ayrı ayrı seviyorum. Far bazı kullanmadan kalıcılıkları da ortanın üstünde ve göz kapağına renk verişleri fırça ile de parmak ile de oldukça iyi durumda. 

 Alırken tereddüt etmiş olsam da iyi almışım diyorum :)
Fiyatı 13-15 TL civarlarındaydı. 
Okuduğunuz için teşekkürler, sevgiyle kalın <3

10 yorum:

  1. Hi, maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tonlar şahane, aklımda bulunsun bu palet.. :) Üstten 3.ye aşık oldum diyebilirim <3 :)

    YanıtlaSil
  3. renkleri çk harika bende bayıldım hemen alıp kullanmak istiyrm :D bu arada bende bloguma beklerim sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Essence'in bu far paletinden bende de var ve ben de çok beğenerek kullanıyorum, renkler çok güzel ama far bazıyla daha iyi bir görünü sağlıyor.Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş.
    Takipteyim, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  5. renkleri çok güzel :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)