15 Nisan 2016 Cuma

4 BLOGGER 1 KİTAP / ADIN ADIN YALNIZLIK - SELİM AKGÜN

Herkese Merhaba,
Etkinliğimizin bugün ki sahibi "Trend Yayın Evi"nden gelen; Selim Akgül'ün kaleminden " Adın Adın Yalnızlık" isimli kitabı. Kitaplığımda okunmamış son iki kitabımın kalması ve eve gelen paketten iki kitap çıkması beni çok mutlu etti. Herkesin kitap seçerken dikkat ettiği yerler vardır. Benim için de bir kitabın albenisi "Adı"nda gizli. "Adın Adın Yalnızlık" bir kitaba yakışacak en güzel isimlerden biri bence :)




Bir kitabı bir günde bitiren biri olarak,  kitabın sürükleyici olması çok önemli benim için. İlk sayfalar sıkıcıysa o kitabın sonu etkinleyici bitebiliyor. Bu sebeple asla ilk sayfalara ön yargım yoktur. 
Bu kitapta da yaşadığım sıkıntı yarısına kadar kendimi bulamayışım. Çünkü, farklı ifadelerle aynı duygunun sayfalarca yansıtılması bir ara beni sıktı. Bu benim tamamen duygularımla alakalı çünkü kitabın konusu "bana göre" aşk acısının satırlara yansıması.. O bütün hisleri, satır satır cümlelerle kağıda dökmek; yazarın başarısının yanında "aynı duyguları yaşayanları" derinden etkileyecek bir kitap.
Sanırım ben, o duyguları ya hiç yaşamadım ya da yıllar olmuş. O yüzden benim için bütün o duygular çok uzaktı ne yalan söyleyim. 
Bu arada öyle cümleler var ki aklıma ilk gelen "Bunlardan ne tweet olur, ne de güzel facebook duvar yazısı olur diye düşündüm" :P


Kitabın yarısından sonra ayrılık sonrası yaşananlar başroldeki ikinci kişiye dönüyor ve işte heyecan o zaman başlıyor.
Aşkın en kötü halindeyseniz bu kitapta kendinizi bulacağınıza eminim. Kitap elinizde ve başlamak üzereyseniz okumaya "Kendinizle ve duygularınızla yüzleşmeye" hazır olun.

Bize kitapları gönderen Trend Yayınevi'ne ve emeğinden dolayı yazarımız Selim Akgün'e teşekkürlerimi sunarım.

Kitap hakkında etkinliğimizdeki değerli blogger arkadaşlarımın yorumlarını okumak istiyorsanız;

İlke'nin Blogu için Buraya,
 Mehtap'ın Blogu için Buraya,
İlken'in Blogu için Buraya
Özlem'in Blogu için Buraya tıklamayı unutmayın 

 İnstagram için Burayı (@misspoine) Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

2 yorum:

  1. Aynen bu duyguları şuan yaşamadığım için kendimi bulamadım ben de kitapta. Çok güzel değinmişsin buna. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım :) Çok teşekkürler senin de ellerine sağlık :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)