29 Eylül 2016 Perşembe

ESSENCE DUDAK KALEMİ / 05 SOFT BERRY

     Herkese Merhabalar,
     Çantamdan ayırmadığım vazgeçilmez ürünlerimden biri dudak kalemleri. Öyle ki ruj olmasın ama dudak kalemi olsun diyen biriyim. Genellikle dudak kalemini; dudağıma çerçeve yapmak için değil tamamına sürmek için kullanırım ve üzerine rujumu sürerim. Dudakları hem daha dolgun hem kontrastını güçlü kılıyor ve düzgün bir görünüme sahip oluyor.
Tabii ki şunu da unutmamak gerek; bazı dudak kalemleri kuru yapılı olduğu için tek başına kullanmak hoş olmayabiliyor. Altına nemlendirici kullanırsanız dudağın tamamına daha sürülebilir bir hal alıyor. 
Bugün Essence markasının dudak kalemini tanıtacağım. Essence'in ilk kez dudak kalemini kullanıyorum. Gratis'ten çekildiği için iki rengi kalmıştı. Keşke daha öncesinde diğer renklerinden de edinseymişim çünkü beğendim.

ESSENCE DUDAK KALEMİ / 05 SOFT BERRY


     Ürün güzel, yumuşaklığı iyi. Yapısı sert değil uygularken canımı acıtmıyor. Bazı kalemler bu konuda işkence. Yapısı çok da nemli değil ama dudak kalemi için normal.
     Kalıcılığı da yerinde bir sıkıntı yaşamadım. Topaklanma ya da bir yerde toplanma gibi bir sorun yok. 



     Renk tam sonbahar rengi. Bu nedenle hemen paylaşmak istedim sizlerle :) Bu tarz renkleri rujunuzun kalıcılığını artırmak için hemen hemen tüm bordo, mürdüm, kırmızı renklerin altına kullanabilir. Göze batan bu renklerin rengini biraz kırabilirsiniz. Özellikle kahve alt tonlu rujlarınızın altında tam bir sonbahar esintisi getirecektir. 

     Rossmann'larda satışı devam eden Essence ürünlerine bu şekilde ulaşacağız ancak benim şuan yaşadığım şehir de Rossmann maalesef yok. Ki ben Adana'da yaşadığımda Rossmann; diğer kozmetik marketleri arasında en sevdiğim ve en tercih ettiğimdi. Artık yolum düştükçe uğrarım :)

Okuduğunuz için teşekkürler!
 Bir başka postta görüşmek üzere,
Sevgiyle Kalın :)

 İnstagram için Burayı (@misspoine) 
 Twitter  için Burayı (@misspoine1) tıklayınız.

9 yorum:

  1. Bende de var bu renk gerçekten başarılı:))

    YanıtlaSil
  2. en sevdiğim tonlardan bu Pınar'cım güle güle kullan. Essence dudak kalemi hiç kullanmadım genelde avon, rdl ve çoğunlukla emily dudak kalemi var elimde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bulursan tavsiye ederim beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  3. Eski üretim essence kalemler çok başarılı.Yeni olanların bazıları ise oldukça sert ne yazık ki.Soft Berry benimde çok sevdiğim renkler arasında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri yeni mi eski mi bilmiyorum canım ama bunu çok beğendim bulursam yedekleyeceğim :)

      Sil
  4. Rengi ne kadar hoşmuş. Sana da çok yakışmış canım:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim :)